Min goding <3

Min lila lintott började tjoa och busa från sin säng när jag sminkade mig i morse. De senaste dagarna har han och Andreas sovit länge på morgonen och jag har inte fått träffa honom innan jag går till jobbet så jag tolkar det som ett friskhetstecken att han är vaken, pigg och glad. Yes!

När jag öppnade dörren och tassar in i hans rum och ser den här lilla varma godingen som står där i pyamas och med nappen i munnen så slår hjärtat dubbla slag. Att lyfta upp honom när han är så där gosig och rufsig i håret och när han trycker sig nära mig i några sekunder så smälter jag ordentligt.

Sedan la jag ner honom i vår säng bredvid en lika rufsig, nästan lika mysig ;) pappa och tog mig sen ut i regnet och satte mig i en kall bil - inte speciellt upplyftande.

Det blev Lilla Björn för Vinstons del idag och jag sitter och tänker på dem just nu. Undrar vad han gör och hur det går. Håller alla tummar jag har för att det går finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0