Obs! Inget inspirerande inlägg

Uscha, ingen bra dag idag heller. Va sjutton! Skärpning! Tänk positiv! Var glad. Var tacksam. Ord som jag försöker intala mig själv hjälper inte riktigt idag. Ibland är vissa dagar bara sådana. Dagar då man känner sig låg. Trött. Grinig. Idag är en sådan dag. Jag längtar efter min säng. Att få sova. Jag är trött på att vara trött.

Fick nyss höra att det är kanelbullens dag och en sådan kanske kan få mig på bättre humör. Om en knapp timma ska jag möta upp Maria för att ta en fika på stan. Det ska bli trevligt iaf.

Ja, jag är ledsen att jag inte kan ge er något roligt, positivt, glatt inlägg att läsa idag. Hoppas på att någon eller något kan få mig lite mer positiv eller så får jag helt enkelt hoppas på att jag vaknar på en bättre sida i morgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0