Sköna lördag

Känner mig lite bättre och piggare tycker jag - skönt! Igår hade vi lite gäster på kvällen och hela dagen gick åt till att handla, städa lite, laga maten och fixa lite. Men när vi båda två (alla tre) var hemma gick det bra och det var riktigt roligt när man har gott om tid.

Fyra barn var det på kvällen och alla skulle nattas vilket gjorde att vi kunde sätta oss till bords - vrålhungriga -klockan halv nio. Men trevligt var det och barnen sov mestadels resten av kvällen.

I morse efter frukost åkte jag, Andreas och Vinston till stan och köpte äntligen en bakmaskin, typ kitchen aid, för presentkorten vi fick på bröllopet. Sedan åkte vi vidare till Knalleland för att möta upp Sofie med barnen och äta på mc Domalds och sen att se Johan laga mat i Knallerian med Gastronomi 11.

Nu hemma igen och lillen har slocknat så det tänker jag också passa på att göra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0