Kirbybesök

Började lördagen med att en Kirby-försäljare (dammsugare) var här i 2,5 timma och demonstrerade. Intressant, absolut. För visst syns det skillnad!

Och mitt hjärta blöder när man måste göra henne besviken och tacka nej. Därför, kära vänner, vill jag förbereda er på att jag lämnat ut några av era telefonnummer för att iaf. kunna fylla hennes lista med namn. Det är bara att säga att ni inte är intresserade om de ringer. Så vidare ni inte vill ha en nytvättad och fräsch säng gratis vill säga. ;)

På bilden nedan är lite av resultatet som fanns i vår sängmadrass... Och vi var inget undantag sa hon. Så här ser det ut hos alla. Äckligt säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0