Men dålig lunch

Glömde förresten säga att lunchen idag var RIKTIGT kass. Jag, Andreas och Azin lunchade på Chez l'ami, som efter att ha synat lunchguiden för veckan, verkade ha den mest lockade menyn. Ostöverbakad kycklingfilé med potatisgratäng och whiskeysås. Visst låter det smarrigt? Andreas och Azin var skeptiska till valet av ställe redan från början då dem varit där tidigare och varit missnöjda. Men gav det en chans till...tyvärr.

Till en början ser det nu otroligt trist och nergånget ut både på ut- och insida och sedan när vi väl fick in maten så var det några små bitar kyckling på tallriken som mest liknade studsande gummi. När jag dessutom skar i den största biten var den alldeles rå. Protest och jag fick in en ny tallrik! Dessa bitar var inte råa men ännu mer lika studsbollar så jag åt dem inte. Potatisgratängen var smaklös och såsen smakade mjöl och vatten. Okej, jag är förkyld men inte sååå förkyld och Azin som inte var sjuk höll med.

Dit går vi aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: INSPO

Tråkigt!!

www.inspo.nu



-en inspirerande nätbutik

2012-04-26 @ 03:49:19
URL: http://www.inspo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0