Soffläge

Åhh mitt stackars huvud hotar med att sprängas när som helst. Så att jag nästan måste hålla det uppe med händerna. Svår huvudvärk fyra dagar i rad och så här har det varit till och från i 3 veckor. Men det bör inte vara något allvarligt iaf. Fick bara starkare tabletter utskrivna. Tydligen hjälper inte Alvedon mot huvudvärk som jag tidigare trott. Inte konstigt att det inte gjort någon skillnad. :)

Har precis lagt vår duracellkanin som verkligen var på topphumör ikväll. Dvs. högt och lågt och ingenstans. Just nu är det roligaste han vet att stå på en stol, att vi tillsammans räknar till 1, 2 och 3 (han försöker) och håller mig i händerna och sedan hoppar han ner på golvet. Tur är att han inte vågar hoppa själv. Än så länge.

Nu ska jag krypa till kojs och hoppas den här j*kla huvudvärken går bort över natten.


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj så jobbigt med huvudvärk hoppas det blir bättre. Här har alvedon också varit verkningslöst jag brukar köra på ipren eller ibumutin. Kramar!

2012-04-23 @ 21:49:56
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0