Söndag

Åh vilken konstig men skön helg vi haft. Igår efter lunch åkte Andreas och Vinston till Varberg. Själva! För att umgås med Andreas syster med familj. Eftersom jag hade bokat upp mig idag så kunde jag inte följa med.

Men vad gör man då en hel eftermiddag och kväll? Helt själv. Jo man tar tillvara på att vara just själv så jag åkte till stan och solade, köpte godis och en tidning, satt lite på en parkbänk i parken, åkte hem, tog ett bubbelbad, läste min tidning, gjorde mat, åt godis, kollade på tv och gick och la mig 21.30 av huvudvärk och lite feber. Otroligt konstigt kändes deg att bara vara så länge och dessutom att sova ensam.

I morse klockan 7.00 åkte jag och Sofie till Ullared och det är nog bästa besöket någonsin. Lagom med folk och bra köp. Dessutom väldigt trevligt med lite kaffe och lunch inpetat. Nu har jag precis kommit hem och inväntar mina killar som bör dyka upp alldeles snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0