Zonterapi

Oj vad jag känner mig trött. Inte utslitet trött utan bara trött. Vi fick lite ofrivillig sovmorgon i morse då jag måste stängt av väckarklockan i sömnen. Vaknade av att Vinston stökade runt i sin säng som tur var klockan 7.20 och vi ska vara på dagis 7.35. Lite snabba ryck så var vi bara lite sena.

Efter jobb och dagis åkte jag och lilleman till mamma och pappa och hälsade på. Fick fruktsallad med glass...mmm. Blev lite fotande också då jag håller på med en lite folder till mamma som läser till zonterapeut, blir klar efter sommaren, men håller redan nu elevbehandlingar. Bilden här skulle vara för ansiktsreflexologi som hon också erbjuder. Håll utkik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0