Nytt projekt

Vi har knappt hunnit komma in i vardagslunket igen innan det börjar klia i fingrarna. Här ska sättas tänderna i något nytt projekt. Jag ser det som sunda tankar ändå, haha, hade varit värre om längtan efter soffan och sömn tagit helt över tankarna. Först ut blir att måla om tripp trapp-stolen. Att jag inte tänkt på det innan! Den är inte speciellt snygg i oljat trä tycker jag och passar framförallt inte i vårt kök. Nu har jag och lilleman varit och inhandlat en ljus grön färg. Somnar han någorlunda i tid så blir det fram med sandpapper och pensel. Fler projekt diskuteras det just nu om med min bättre hälft. :) Det är vardagsrummet som kanske får sig en uppfräschning och så kanske det blir ett lekeum i källaren så att alla leksaker från vardagsrummet(!) kan få flytta ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0