Zombie

Nu minns jag hur jag mådde när Vinston var liten och man inte fick tillräckligt med sömn. Efter helgen med fest både på fredagen och lördagen var jag seg som bara den i söndags. Det blev liksom inte bättre av att väckarklockan var ställd på 6.15 i morse och att jag helt enkelt inte kunde somna igår kväll. Tror klockan var närmare 02.30 innan ögonlocken gick igen. INTE okej! Det känns som att jag sitter i en liten bubbla. Jag ser inte allt. Jag hör inte allt. En suddig zombie är vad jag är och längtan efter sängen är enorm.
 
Bara till att ställa in den starkaste styrkan av kaffet på kaffemaskinen på jobbet och ta sig igenom förmiddagen. Som tur är så ska jag hämta lilleman 13.20 på dagis så det blir en kort dag.
 
Hade iaf. en trevlig måndagskväll igår. Maria och Erik kom med förslaget i söndags kväll om att ses och äta lite thaimat tillsammans med Katrin och Magnus. Alla var på men så ville Ellas lillasyster komma till världen just igår morse så vi blev inte riktigt full styrka. =) God mat var det och Vinston och Amanada fick leka en stund. Grattis än en gång Maria och Erik till en liten flicka! Vi längtar efter att få träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0