Dec. 15, 2012

God kväll i stugan!

Den här vyn har jag just nu. Sitter i pyamasbyxor och ser på tv och har precis ätit både hemlagad pizza och fruktsallad med vaniljvisp. Tror både jag, Andreas och Vinston känner oss som bollar för tillfället. :)

Hade en riktigt rolig julfest igår eftermiddag och kväll med jobbet. Efter glögg och julklappsutdelning åkte vi buss till Röda sten i Göteborg där vi fick sitta mitt emot varandra och rita av den vi satt mitt emot. Sedan julmat med lite quiz. Nästa års festkommite utsågs också vilken jag och tre till fick äran att vara med i. :)

Var trots en hel del glögg och vin igår rätt så pigg i morse och vi har haft en mysig dag tillsammans och köpt julgran som vi pyntat. Dessutom var vi ute en sväng och byggde en snögubbe, en ljuslykta och åkte pulka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0