Dinosaurier

Idag efter jobbet hämtade jag lilleman som hade haft det jättebra på dagis (trodde det kanske kunde bli lite tufft när han varit ledig i 2,5 vecka men så var det inte, säkert skönt att slippa morsan och farsan ett tag). :) Vi åkte hem och lekte, såg på film, åt och myste och som tur var somnade han i bra tid i kväll. Till skillnad från igår kväll då vi kämpade i nästan 3 timmar innan han till sist sov. INTE okej!!

Ikväll har jag ägnat mig åt att tvätta, vika tvätt, STRYKA (var nog ett halvår sedan sist), laga mat och till sist hjälpa Andreas att foga klinkerplattorna han och pappa la igår.

Jag skulle ju komma tidigt i säng ikväll ju. Ja, jag är trött. :)

Bilderna, Vi tittade förut i den fina "dinosaurieboken" som Vinston fick av sin morbror i julklapp. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0