Trött, tröttare, tröttast!

Just nu känner jag mig så trött så jag inte ens orkar öppna munnen för att orka prata. Gudskelov att det snart är helg och lite lugn och ro.

Haft en tuff och stressig dag på jobbet och efter jag hämtat Vinston på dagis åkte vi tillbaka till jobbet eftersom jag lovat en kund en powerpointpresentation men inte hunnit klart. Att gå igenom denna med chefen, göra justeringar, lyssna på berättarröster vi lagt in och samtidigt hålla koll på en 1 1/2-åring som tyckte det var lattjo lajbans att vara på mammas jobb var minst sagt krävande.

Låt mig säga så här, att när vi åkte hem efter 1 och en halv timma så hade han ätit minst 5 pepparkakor, en halv banan, letat reda på ett durkslag och en matlåda han byggde torn av. Hittat en vattenkokare med sladd som han drog efter sig som en hund, tryckt x antal gånger på vattenapparaten så det var vatten på golvet, sprungit in i en stolpe, gråtit, busat med en kollega, vält ut en hel burk med pepparkakor så det var pepparkakor på hela golvet... Charmat killarna på företaget vi delar kök med, flyttat på diverse prylar. Svettig mamma med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0