Piggelin

Efter fyra veckors semester har nu vår lille grabb skruvat om tiden ordentligt. Otroligt skönt på morgonen då han vaknat mellan 9 och 10 nästan varje dag. Men det har sina nackdelar. Han vill inte somna innan samma tid på kvällen och oftast tar det också en bra stund innan han ger med sig. Vi har testat alla olika längder av sömnpass mitt på dagen för att se om det påverkar, men icke. Det spelar ingen roll om han sover 2 timmar, 40 minuter eller inget alls. Han somnar inte förrän närmare 10 i alla fall. Självklart är det vårt fel som låtit honom rucka på tiderna från början men så blir det inte riktigt som det brukar med någonting på semestern. NU har han iaf. precis somnat och jag tänker stoppa i mig lite lösgodis, packa upp lite kläder och ta en lång dusch. Sedan checkar jag ut för idag. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0