Sniglar, myror och skalbaggar

Lång jobbdag idag och eftersom Andreas hade svårt att sluta tidigt en dag denna veckan som han alltid gör för att jag ska kunna jobba till 17.00 en dag. Så var Andreas mamma snäll och hämtade lilleman från dagis och gick hem till oss. Han hade gått nästan hela vägen själv och de hade tittat på sniglar, myror och skalbaggar - en av favoritaktiviteterna just nu. :)

Kan inte förstå att det bara är en och en halv vecka kvar till vår semester. Helt obegripligt och även om jag så klart längtar som en tok så känner jag mig lite nedstämd och stressad. Det är mycket överallt som ska fixas innan semestern kan påbörjas.

Funderar lite smått på att ta cykeln till dagis och jobbet i morgon. Men bara FUNDERAR. Vi får se i morgon bitti helt enkelt hur det känns då och hur vi ligger till tidsmässigt.

God natt!

(Bilden nedan är från lekplatsbesöket i helgen tillsammans med kompisen Aprilia.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0