Prison break, tre timmars sömn och Ullaredsbesök

Vi har börjat se serien Prison break... Det innebär att det är skitsvårt att inte fortsätta se avsnitt efter avsnitt. Så igår resulterade det i att vi inte kom i säng förrän vid ett-tiden. Jag skulle åka till Ullared med Sofie klockan 7.00 i morse och antagligen var det vetskapen om en tidig morgon som gjorde att jag inte kunde sova. Klockan tre var sista gången jag tittade på klockan och då hade lilleman kommit in till oss och somnat. Vilket också gjort att jag lagt mig med huvudet i fotändan istället.

Men konstigt nog vaknade jag 6.00 och kände mig inte speciellt trött. Det blev ett lyckat besök och många fina saker köpta. Att det var fars dag gjorde antagligen också att det inte var sååå mycket folk som jag trodde.

Nu väntar myskväll...och ett eller två avsnitt Prison break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0