Folkets park

Efter lunch idag åkte jag och Vinston in till Malmö för att fika hemma hos en kompis till mig och hennes dotter. Vi har inte setts sedan jag var höggravid så hon har inte träffat Vinston och jag har inte sett hennes lilla Astrid så det var verkligen på tiden. Vi åt rabarberpaj och lekte inne innan vi gick ut och gick till Folkets park som låg precis bredvid där dem bodde. Har aldrig varit där tidigare men blev väldigt imponerad. I det soliga vädret idag var det mängder av folk som både fikade och åt på gräsmattorna och på uteserveringar. Dessutom fick vi se både jättesköldpaddor, shetlandsponnyer och grisar innan vi lekte på en gigantisk lekplats. I slutet av promenaden genom parken fanns flera karuseller och Vinston pratade lyriskt om Djurpark OCH Liseberg. Perfekt för en liten kille med andra ord. :)

Efter det att jag och Vinston kom tillbaka till Andreas, Maggan, Molly och Wille har vi ätit Tacos och landat i soffan med lite godis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0