Ensamma hemma

Natten till igår hade jag en helvetesnatt och vaknade med en fruktansvärd smärta i ryggen som resulterade i frossa och kräkningar. Som tur var försvann den värsta smärtan men jag stannade hemma från jobbet och sov och vilade. Vi åkte dessutom till sjukhuset men som tur var visade alla prover och ultraljud att allt var bra. På kvällen åkte vi till Bollebygd med Vinston som har tillbringat hela dagen hos sin mormor och morfar. Jag har stannat hemma även idag och vilat och mår nu bra igen. Vinston kommer inte hem igen förrän i morgon förmiddag så jag och Andreas har fredagsmys utan vår lilla kille. En ovan känsla men givetvis rätt skönt att få släppa allt ansvar, rutiner, mat, tjat, läggning osv. för en liten stund och bara vara. I morgon är det takläggning och sedan middagsgäster på kvällen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0