Sliten och trött

Idag känner jag nig allt annat än pigg och stark. Sedan några veckor tillbaka sover jag väldigt dåligt och vaknar många gånger per natt. Det börjar tära på krafterna. Igår hade vi dessutom kräftskiva med jobbet och eftersom jag är med i festkommitten så innebar det att vi höll på från lunchtid med storhandling, dukning, plocka fram mat, plocka bort mat, servera och se till att alla var nöjda och belåtna under kvällen. Klockan tio igår kväll hade jag ingen känsel i fötterna och ögonen gick i kors så jag gav upp och åkte hem. Smart beslut eftersom jag ändå är helt slut idag.

Just nu vilar jag och Vinston en stund innan det är dags att bege oss till Tobias och Linas för att få träffa deras lilla tjej som bara är en och en halv vecka gammal. Sedan blir det lördagsmys och tidig läggdags. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0