Hej!

Ny vecka, nya möjligheter! Idag har vi varit med Milia på 3-månaderskontroll på BVC där hon också fick sin spruta. Var inställd på att hon skulle vara ledsen eller febrig resten av dagen men har inte märkt någon skillnad. Lillan är inte så liten längre och ligger över på både vikt och längd. Skönt, tycker jag för då vet jag att hon får i sig ordentligt med mat och har lite att ta av. :) På eftermiddagen när Milia sov gjorde jag och Vinston marsipankulor och en smällkaramell. Mysigt att få pyssla med bara honom. I morgon ska jag försöka ge mig ut på julklappsjakt. Har i princip inte börjat ännu och har först nu insett att julen närmar sig med stormsteg så det är på tiden. Minst sagt. Gillar inte när man är i startgroparna vad gäller julklappshandlingen och inte riktigt heller vet vad man ska köpa. Men det löser sig oftast. :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0