En måndagkväll

Och så är första dagen på denna veckan gjord. En vecka som verkar bli rätt stressig och hektisk. Har inte känt mig riktigt stressad på jobbet på länge men idag kände jag av det. Och i kombination med att jag är med i årets festkommitté på jobbet där vi ska redovisa årets tema på fredag känner jag att det kommer att bli en rätt tuff vecka. Innan fredag ska en massa saker fixas inför vår redovisning. Men det löser sig säkert.

Idag var jag hemma på lunchen för att kolla till Saga och göra henne sällskap en stund så att inte dagen blev så lång för henne. Det kändes så elakt i morse att lämna henne men så är det ju. I vår är ju tanken att hon ska få vara utomhus också och då kommer dagarna inte bli så tråkiga som de förmodligen är nu. En kattlucka i källaren är tanken så att hon kan gå in och ut som hon vill. Vi hoppas att det kommer att funka iaf.

Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0