Framför tv:n med en katt i knät

Trött efter en tuff men väldigt bra och rolig vecka. Vinston sover och Saga ligger i mitt knä medan jag ser en film och käkar lakritsnappar. Andreas är ute med jobbet.

Så skönt att bara softa och ta det lugnt när man är skönt trött i kroppen och i skallen. Idag hade festkommitten som jag är med i på jobbet redovisning om årets tema. Det gick jättebra och blev lyckat! Vi kommer ha finskt tema med Finnkampen som deltävlingar under ett antal tillfällen under året. Vi hade gjort en film som redovisade temat på ett kul sätt samtidigt som vi alla fyra var utklädda till muminfamiljen. Jag har alltså tillbringat alla kvällar denna veckan med att sy fyra mumindräkter. Kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0