Nu tar vi helg

Natten till idag var en mardröm. Andreas åkte till Västerås igår em. för ett möte idag och det är samma visa varje gång jag ska sova själv. Jag somnar men sedan vaknar jag ALLTID vid ett-tiden och kan inte somna om. Jag gillar inte natten, inte mörkret och inte känslan av att vara ensam. Givetvis har jag Vinston i rummet intill men han kan inte ge sig på stora, starka tjuvar om de kommer. :) Skämt åsido. Men jag sov alltså knappt någonting mellan 1 och 5 och till råga på allt kom Vinston in vid 2-tiden och han låg bara och snurrade runt runt. Det går magsjuka på dagis så därför inbillade jag mig att han var på gång att få det för han gnydde så och verkade så orolig. Hur som helst, vi var båda som två vrak i morse och jag trodde aldrig jag skulle orka den här dagen. Men det gick! Fick till och med till en handling och maten stod på bordet när Andreas och hans vän Henka kom vid halv nio. :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0