Ingen vanlig dag

Idag fyller mannen i mitt liv år. En av de två männen alltså. ;) Vinston hade feber i natt och jag trodde vi skulle få ställa in allt kalas men när han vaknade var han pigg och busig som vanligt. Vi hade egentligen en date i pulkabacken med några vänner inplanerat men ställde in det eftersom vi inte visste hur dålig han var och oavsett skulle han ju inte vara ute i kylan. Så istället blev det en kort sväng för att handla ett par grejer och sedan lite förberedelser för kalaset. Ryggbiff med potatisgratäng och rödvinssås. Min man han kan! Det var väldigt gott och sedan åt vi en marängtårta med hallon.

Nu har gästerna åkt hem och Vinston somnat och jag tänker göra detsamma. Får se hur denna natten blir om lilleman kan gå till dagis eller ej. Han kändes lite varm ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0