Tillbaka till det normala igen

Tidigt i fredags morse åkte Andreas till Sälen med några kompisar och jag och Vinston har haft späckat schema sedan dess. I går var vi på en lekplats med Andreas mamma och Vinstons kusiner för att sedan fika. Och i lördags vaknade vi ju hos mamma och pappa, fikade hos farmor, var på Leos och åt sedan pizza med lite vänner.

Ikväll kom Andreas hem och ordningen är återställd. Jag sover så himla dåligt när han är iväg och vaknar ALLTID mitt i natten, ligger och lyssnar på konstiga ljud, blir rädd och kan inte sova. Så i natt hoppas jag att jag äntligen får ordentligt med sömn i kroppen igen! :)

Hoppas ni har haft en bra start på veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0