Vackert vinterland

Igår efter jobbet åkte jag och lilleman till stan. Jag drar mig numera för att åka till stan för det slutar alltid med att Vinston klättrar på klädstänger och går in för att springa runt så mycket som möjligt i butikerna. Men hur som helst så var vi tvugna att uträtta ett par ärenden. De två första butikerna rattade jag igenom snabbt som attan och Vinston satt kvar trots att han frågade om han fick gå ur vagnen och springa.
 
Sen var vi på Din Sko och jag tror att de flesta skorna på barnavdelningen provades. Inklusive rödprickiga Mimmi pigg-stövlar och oreange foppatofflor i storlek 35. En svettig mamma fick till sist med sig honom ut ur butiken efter att han pratat och visat upp både halsduk och reflexer för butiksbiträdena.
 
Jag gav rätt snabbt upp letandet och begav mig till Andreas jobb så att grabbarna kunde åka hem tillsammans så jag fick fixat ärendet jag hade. Puh!
 
Bilden är från ett annat stadsbesök.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0