Hot hot hot

Vi hade tidigare planerat för att åka till Varberg igen i fredags men eftersom jag har tid för ett till ultraljud på tisdag kändes det lite väl flängigt. Så vi är kvar hemma och bygger Vinstons 3-års present - en lekstuga. Eller ja, Andreas bygger och jag och Vinston aktiverar oss på egen hand. Hade jag fått bestämma hade det varit betydligt mer stillsamma aktiviteter då värmen känns av i kombination med foglossning, ryggont och ordentligt ömma fönster. Men att få en 3-åring att inse att sin mamma inte är i sin smidigaste form just nu är lättare sagt än gjort. Vi spelar "golf", badar i poolen, hoppar studsmatta, leker pirat, spelar spel, leker med lego, vattnar blommor, tittar på film, gräver i sandlådan, slänger blommor och tittar på när Andreas bygger. Och så fort jag får chansen sjunker jag ner i en stol, helst med fötterna i kallt vatten och hämtar andan en stund.

Men i morgon blir det bygge på fm och strandhäng på em för hela familjen. Lekstugan artar sig och på torsdag åker vi till Varberg igen för att tillbringa sista delen av semestern där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0