Vår prins

Idag fyller vår busiga, charmiga, goa lilleman 3 år. Igår ville han gå och lägga sig supertidigt och när jag frågade varför så sa han helt enkelt att "sen kommer ju mamma och pappa och sjunger för mig" och det stämmer ju, ju tidigare man somnar, desto "tidigare" blir det födelsedag. Men det var nog trots allt en hel del myror i benen och förväntan för somnade gjorde han inte förrän vid 10-tiden.

Hur som skulle vi gå upp och duka en bricka med frukost och paket men jag vaknar istället av en glad och förväntansfull liten kille som står bredvid sängkanten. Han fick gå och lägga sig igen och låtsas sova medan jag och Andreas skyndade upp för att sjunga och ge frukost på sängen.

Dagen har sedan bestått av förberedelser för klockan 16.00 kom 14 personer för att fira och äta mat och tårta. Med andra ord var det en glad liten kille som hade svårt att slita sig från alla presenter men som till slut lyckades somna. Tack alla ni som kom idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0