Helt slut

Kan inte skryta med att det har blivit många knop gjorda idag direkt. Andreas syster, Maggan, Wille och Molly åkte hem efter frukost och då tog Andreas med sig Vinston och åkte för att fika med hans farmor. Jag struntade i alla måsten och sov. När de sedan kom hem kände jag mig fullständigt överkörd och hade förmodligen kunnat sova resterande delen av dagen. Men det funkar ju inte. Vi åt lunch och Andreas åkte för att byta rör på Sunhouse. Jag halvsov i soffan medan Vinston lekte med lego och kollade på film. Till sist fick vi ändå tummen ur och gick ut en liten stund. Nu längtar jag efter att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig. Hemskt att känna så men så är det ibland. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0