Längtar mig bort

När vädret är så tråkigt som det är idag; grått och regnet droppar så känns sommaren väldigt långt borta. Mitten av maj, bullshit! Det kunde lika gärna vara mitten av mars. Servern på jobbet är nerstängd, likaså mailen och nätet fungerar bara om jag surfar via mobilen. Med andra ord finns det inte speciellt mycket att göra för tillfället och därför "råkade" jag komma in på Vings hemsida. Hmm, ingen bra idé när man längtar som en tok efter sol, värme, glass och bad. Min dröm är att komma iväg utomlands kring årsskiftet någon gång, det hade varit så underbart att ha att se fram emot och längta till och jag hade mer än gärna åkt tillbaka till Fanabe där vi var för drygt två år sedan när Vinston var bebis. Ja, drömma kan man ju. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0