Hej!

Det var länge sedan jag skrev på bloggen och det beror på att bloggappen jag använder för att göra nya inlägg strular. Jag använder aldrig datorn för att göra inlägg så nu har jag loggat in på mobilen men på ett sätt som gör att jag inte kan uppdatera med några bilder. Får hoppas att allt snart funkar som vanligt igen.
 
Hur som helst mår vi fint. Det har varit en bra vecka och Vinston har varit hemma hela veckan då det går magsjuka på dagis...IGEN. Idag har vi varit på julmarknad och sedan haft besök av Simon och Charlie på eftermiddagen och kvällen. Idag hade killarna riktigt roligt tillsammans och det var kul att se. I vanliga fall brukar de vara lite blyga innan det lossnar precis när det är dags att skiljas åt. Idag lyckades vi också för första gången lägga barnen så att de båda sov vid 9-tiden. Lyxigt att få sitta vid tv:n en stund i "lugn och ro" även om det så klart är mysigt och kul när de är vakna. :) Hoppas ni har en mysig lördagkväll! d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0