En tjejdag med kungen

Igår hade jag en så himla mysig dag så jag somnade med en skön känsla i kroppen. :) Jag och Milia mötte upp Anna och Molly på stan och gick och kikade och uträttade ett par ärenden innan det blev dags att äta lunch. Det gjorde vi tillsammans med Andreas och Daniel på nyöppnade "The company". Vi hade råkat pricka in samma dag som kungen gjorde besök och kunde lätt studera honom där han stod och lyssnade på ett tal tre meter från vårt bord. Spännande lunch helt klart...och god. Efter jag hämtat Vinston på dagis tog vi det lugnt en stund hemma innan han fick vara hos sin farmor en stund medan jag åkte på möhippa för en kollega. Jag visste inte riktigt hur det skulle funka med Milia eftersom hon skrikit hela onsdagskvällen och en bra bit in på natten men det gick finfint. En supermysig dag helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0