Mammalivet

Nu börjar vi komma in i nya livet. Tanken är att Vinston ska gå på dagis tis-tors mellan 9.00-14.00 men hittills har det inte riktigt blivit så. Både förra och förr förra veckan var han sjuk så det blev bara dagis en dag båda veckorna. Igår var han på dagis men i morse vaknade jag av ett sms från dagis där de skrev att det gick magsjuka på förskolan och de var snälla och meddelade mig eftersom vi har en liten hemma. Därför lät jag Vinston vara hemma idag också och dagens planer som bestod av ett besök på jobbet följt av en sväng på stan med Anna och Molly fick bli ett besök hemma hos Anna istället och en sväng till lekplatsen med alla barnen. Mysigt det med så klart.

Igår hade vi en mysig dag med mamma. Vi åkte till Visko och Skroten i Skene och både jag och Vinston köpte skor för hösten och vintern. Dessutom köpte jag tyg på Skroten som ska bli ett spjälskydd till lillan. En fika på ett mysigt café i Kinna fick avsluta vår lilla shoppingtur.

Hoppas ni har en mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0