Mysdag

Idag hade jag tänkt att vi skulle gått till öppna förskolan här i Brämhult. Men Vinston ville inte och det stämde inte så bra med Milias sömn just idag så jag la ner tanken. Istället åt vi frukost i lugn och ro och åkte sedan till Leos. Egentligen vill jag inte ta med lillan till ett sådant smittoställe men dels låg hon nerbäddad i vagnen i princip hela tiden och dels så är det ju knappt något folk där en måndagförmiddag. Det funkade bra och Vinston röjde runt som en tok och jag hängde med så gott jag kunde.

Nu på eftermiddagen försöker jag röja i min garderob mellan amning, tvätt, mellanmålsfix och mys med båda mina godingar. Gravidkläder ska packas undan, vinterkläder fram, sommarkläder bort och en hel del ska till återvinningen. Ett hästjobb känns det som just nu eftersom man blir avbruten hela tiden men skönt när det väl blir gjort. Om det nu blir det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0