Pink pancakes

Vad gör man inte för att piffa till kvällsmaten lite? Jo, plockar fram den röda karamellfärgsflaskan och gör pannkakorna rosa. Det var populärt!

Idag har mamma varit här hemma medan jag åkte till stan för att klippa och slinga håret. Får erkänna att jag mest satt som på nålar men skönt att nu vara "fin" i håret iaf. Lilltjejen hade sovit i sin vagn hela tiden men det som gjorde mig lite orolig för att hon skulle vakna och vara hungrig var att hon inte riktigt var "fulltankad" när jag åkte hemifrån. Hon vaknade tidigare på morgonen och åt och var därför inte så värst intresserad av att äta precis innan jag åkte. Men det gick ju jättebra trots allt. När jag kom hem åt vi sushi och sedan har jag och barnen varit och handlat mat.

I morgon ska vi hem till min farmor och faster mitt på dagen och sedan vankas det fredagsmys. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0