Söndagskväll

Det har varit fullt upp helgen som var. Andreas har varit iväg med några kompisar hela helgen och jag och barnen har fått roa oss på egen hand. Vinston har sovit över hos sin mormor och morfar en natt, jag har varit på tjejkväll med Milia, vi tillbringade lördagen i Bollebygd där snälla mormor hjälpte till att sy spjälskyddet som jag köpt tyg och vadd till. Igår hade jag och Sofie bestämt att vi skulle åka till djurparken med barnen men ösregnet gjorde att vi styrde om det till lek och fika hemma hos oss. Det gick bra det med.

Idag har vi varit på öppna förskolan där Vinston klädde ut sig både till trollkarl, pirat, riddare och Robin Hodd, väldigt poppis! I morgon vankas det dagis igen då det inte längre går någon magsjuka.

Förra veckan var katastrofal vad gäller kvällarna. Milia har skrikit i stort sett flera timmar varje kväll/natt. Därför testar jag nu att utesluta en massa samt köra en helt mjölkfri kost. Dessutom har jag fått fänkålste av mamma som ska kunna hjälpa mot hennes magont om jag dricker det. Vi får se om det kan ge något resultat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0