Knalleland och finbesök

I morgon skulle Andreas börja jobba igen och därmed skulle verkligheten infinna sig för oss andra. Men feber och snuvig näsa verkar hålla i sig så han blir hemma. Vinston är också förkyld men ingen feber iaf och jag går bara och väntar på att jag ska åka på det med men än så länge verkar jag ok.

Idag åkte iaf jag till Knalleland med båda barnen för att möta upp mamma och kika runt lite och äta lunch. Mysigt, välbehövligt och det gick över förväntan. Lilltjejen sov sig igenom shoppingturen och storebrorsan skötte sig fint. Skönt!

På eftermiddag fick vi finbesök av Tobbe och Lina och Anna och Daniel. Och alla barnen. Tänk att det är sex stycken barn nu, sååå roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0